martes, 8 de mayo de 2012

Visita al Centre penitenciari de Picassent

Hola, Bon dia!!


Com esteu després de la visita d'ahir??


Personalment, estic molt contenta del que vam fer ahir, ja que tenia molta il·lusió, i tot gràcies al nostre professor, Jesus. 






Ahir vam tindre la GRAN oportunitat d'entrar a la presó de Picassent, vam veure la part "bona", el Modul I, on hi ha un grup de 50 interins drogodepenents, que estàn en un programa per superar la seua adicció.


Aquest matí quan me alçat i els ho he contat als meus company de pis, m'han assaltat moltes preguntes, i molts perquè? i tot són curiositats i ganes de saber més sobre el treball que es realitza en la presó, i més com a treballador social.


Quan vam entrar al grup de teràpia d'auto-ajuda, no m'imaginava que anarem a parlar en ells, i que ells en tan poc de temps s'obriren i ens contaren detalls personals. INOBLIDABLE!!


Supose que tots estareu igual de jo, d'impressionants!


Tornarem Jesús???!!


Moltes gràcies!






Débora Gilabert i Garrido. Grup F







1 comentario: